Cos i ment

Ioga

El ioga busca la “unió amb un mateix”, la fusió harmònica de cos, ment i esperit.

Els beneficis del ioga són:
_ Millora l’equilibri entre cos i ment.
_ Cuida l’esquena, alleuja els dolors, treballant la teva postura i enfortint la columna.
_ Millora la teva força i flexibilitat i tonifica’t.
_ Redueix l’insomni o els problemes respiratoris i digestius.
_ Milloraràs l’oxigenació del teu organisme gràcies al treball de respiració.
_ Acceleraràs la teva circulació i afavoriràs l’eliminació de toxines.

Body Art

Bodyart combina elements de ioga, fisioteràpia, Do In japonès i tècniques de respiració clàssica mitjançant una sinergia entre entrenament i relaxació. El ritme continu de la classe i la combinació equilibrada de força i flexibilitat amb les tècniques respiratòries canviaran la manera de moure’ns.

Els objectius de l’activitat són:
_ Aconseguir una sinergia total entre entrenament i relaxació mental.
_ Assegurar la correcta funcionalitat de tot el cos humà mitjançant el treball de la força funcional
_ Eliminar models incorrectes de moviment i influeix positivament en la postura
_ Millorar l’equilibri
_ Relaxar-te

Postural

La gimnàstica postural se centra amb la “Salut d’esquena” a partir de diferents tècniques d’estirament de cadenes postural (SGA) i exercicis de consciència corporal.

Els objectius són:
_ Millorar la mobilitat
de la columna i els malucs.
_ Augmentar l’amplitud de moviment del tren inferior, cintura escapular i columna.
_ Allargar la cadena posterior.
_ Reduir el mal d’esquena.

Pilates

El mètode Pilates aporta grans beneficis per estabilitzar la postura, reforçar la musculatura profunda i reduir el mal d’esquena i articular. El pilates és beneficiós per totes les edats i nivells de condició física.

Els objectius principals del pilates són:
_ Millora l’equilibri muscular incrementant el to muscular de les zones del cos més dèbils a conseqüència de l’activitat quotidiana (abdominals i dorsals).
_ Relaxa les musculatures més rígides (espatlles i lumbars).

Hipopressius

El Mètode hipopressiu o gimnàstica hipopressiva és un mètode d’entrenament global.

Consisteix en una sèrie d’exercicis posturals molt concrets, que mitjançant la respiració i apnees que potencien els mateixos, provoquen una contracció involuntària de la faixa abdominal, reprogramant-la i retornant-li la funció per la qual està dissenyada, que és la de subjectar els òrgans interns situats en aquesta, obtenint amb la seva constant execució els següents beneficis. Els hipopressius són útils per a qualsevol persona però es recomanen especialment a persones amb problemes d’incontinència urinària i caiguda del sòl pèlvic.